I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -ευφυΐα VS ιδεολογικη καταστολη - ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-ευφυΐα VS  ιδεολογικη καταστολη -
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

Johann Carl Friedrich Gauss-μαθηματικος-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ευφυΐα VS  ιδεολογικη καταστολη - χ.ν.κουβελης  
lnteraction
       
- (Πολιτική Κριση/Παρατηρηση) :το συστημα εξουσιας(κράτος) παράγει και συντηρει
τους ιδεολογικους του μηχανισμους-καταστολης(εκπαίδευση, θρησκεία, έθνος, πολιτική,
δικαιοσύνη, στρατός, φυλακή, οικονομία,... ) για να εξουδετέρωσει το  ελεύθερο άτομο,
εμπλέκοντας το σε εξαναγκασμενη(και ηθικοποιημενη)αυτοματοποιημενη συμπεριφορά.                                        
-(Παράδειγμα) :δεκαετία 1780,Braunschweig, Γερμανία, ο δάσκαλος του δημοτικού σχολείου
για να εξασκήσει τα παιδιά στη πρόσθεση(η' να απαλλαγεί αρκετή ώρα από αυτά, κατά κάποιο
τρόπο να τα υπνωτίσει, κοιμιζοντας την φυσική ζωηραδα τους) τους είπε να προσθέσουν τους ακέραιους αριθμούς από το 1 έως το 100, τα παιδιά υπακουα άρχισαν την ανιαρή, (και μακρό-
χρονη άσκηση) :1+2+3+4+5+6+7+...+95+96+97+98+99+100,δηλ.1+2=3,3+3=6,6+4=10,10+5=15,15+6=21,
21+7=28,... κλπ, βαρετο, αλλά έπρεπε να το κάνουν, για να μορφωθουν(δεν υποψιάζονταν το ιδεολογικα ευφυές 'για να διαμορφωθουν' όπως αρμόζει στο σύστημα της εξουσιας, ομαδοποι-
ημενα υπό ιδεολογική καταστολή), όμως πάντα υπάρχει ένας ασταθμητος  παράγοντας κι
ανατρέπει αυτή την 'δήθεν ηπια' εξουσιαστική διαμορφωτικη τακτική, ένα παιδί σε πολύ λίγο
χρόνο σηκώθηκε κι εδωσε το αποτελεσμα(τη λύση, διάλυση του εξουσιαστικου ιδεολογικού εκπαιδευτικου μηχανισμου) 5050, ο εκπαιδευτικά αμόρφωτος δασκαλος(αλλά όργανο του συστήματος) στην αρχή σαστησε, 'τι;', γρήγορα, όμως συνήλθε, κι ειρωνευτηκε τον μικρό
μαθητή, 'αλήθεια, πως το έκανες αυτό καλό μου παιδί ;',κι ετοιμασθηκε να το επιπληξει (και
να το τιμωρήσει παραδειγματικα) για την απείθεια και την τεμπελιά του, το παιδί ψυχραιμα
(και άκρως λογικά) του εξέθεσε τους λογικούς συλλογισμους του:'παρατηρησα ότι 1+100=101, 2+99=101,3+98=101,...εως 50+51=101,οι ακέραιοι από το 1 έως το 100 είναι 50 τέτοια ζευ-
γάρια, 100 δια 2,με άθροισμα το καθένα 101,επομενως το άθροισμα των ακέραιων από το 1
έως το 100 είναι ίσο με 50 φορές το 101, δηλαδή 5050', ο δάσκαλος δεν μπορούσε να κάνει
τίποτα άλλο παρά να το παραδεχθει(αλλιώς ας πρόσθετε συνεχώς 1+2=3,3+3=6,6+4=10,κλπ
για να το επιβεβαιώσει) κι έτσι ο ευφυής(αντιδραστικος) μαθητής απαλλαξε(απελευθερωσε)
τους αλλους μαθητες από την ανιαρή και χρονοβορα(καταναγκαστικα διδακτική) προσθεση η' σαδιστικα ο δασκαλος-αυθεντης  τους επέβαλε σαν τιμωρία να συνεχισουν μαζοχιστικα την προσθεση υποκριτικα κρίνοντας πως δεν ήταν ικανοί να βρουν αυτή την' εύκολη κι απλη'
λύση, άρα ανικανοι(κι επομένως προς αναγκαστική καθοδήγηση, χειραφέτηση, προς το καλό
τους), η' περιφρονοντας την ιδιαίτερη περίπτωση του μαθητη(μειώνοντας την λογική αξία της) διατασει(τους βάζει σε τάξη) να συνεχίσουν τις απανωτες προσθέσεις ως το τέλος με τελικό
σκοπό την  αυτοματοποιημενη ομαδοποίηση τους στις επιταγές του εξουσιαστικου συστηματος,
με μακιαβελικο τρόπο,ο ηγεμώνας πρέπει να διαμορφώνει τους υπηκόους του σύμφωνα με τα συμφέροντα του ώστε να  νομιζουν πως ειναι και δικά τους συμφεροντα.                                        
Ίσως να  ενόχλησε αυτή η συμμετρία του 5050                                                                      
Ο ευφυής μαθητής ήταν ο Johann Carl Friedrich Gauss (1777-1855) ο μεγαλύτερος, μετά τον Αρχιμήδη και τον Ευκλείδη, μαθηματικος της ανθρωπότητας
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου